← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

سلام دوستان امروز میخوام یه غزل امام زمانی(عج) از حاج محمود کریمی براتون بذارم که شاید برای بعضی هاتونم تکراری باشه اما بازم گوش کنید و از دستش ندید مارو هم دعا کنید

برای دریافت کلیک کنید - کیفیت خوب

حجم: 3.21 مگابایت

"برای مشاهده متن به ادامه مطلب بروید"

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)


دوست دارم نگات کنم یه بار تو دنیا آقاجون *** چی میشه جمالتو کنم تماشا آقاجون


مگه چیزی کم میشه یه رو سیاه نگات کنه *** با یه جرعه کم نمیشه آب دریا آقاجون


به خوبا سر میزنی مگه بدا دل ندارن *** یه سرم به ما بزن یوسف زهرا(ع) آقاجون


غرق منتم کن و یه دستی رو سرم بکش *** تا منم دربیارم سری تو سرها آقاجون


به رقیبا گفته ام هوا منو خیلی داری *** من بی دست و پارو تو بپا هرجا آقاجون


به جون حسینی(ع) که هردوتامون دوسش داریم *** واسه دیدنت نمیشناسم سر از پا آقاجون


میدونم دیوار بین من و تو دل منه *** آبادم کن و خراب کن جون مولا(ع) آقاجون


میدونم تو عاشقی با تو زیاد کم میارم *** تو مدد کن تا بشه عاشقیم امضا آقاجون


هر روزی خوشیم به اینه تورو فردا میبینم *** بخدا مردم از این امروز و فردا آقاجون


یا صاحب الزمان (عج)


خیلی ! خیلی دلم گرفته برای محرمت ... آقاجااااااااااااااااااااااااااااااااان

حــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی