← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود زمینه ی خیلی زیبای حاج محمود کریمی در شب وفات بی بی ام البنین(س)-چیذر

برای دانلود کلیک کنید

کیفیت خوب

"متن این زمینه در ادامه مطلب"

باز برای مشک تو عباس

چشم من و خواهرت دریاس

من دیگه کنیزتم مادر

مادر تو حضرت زهراس


ممنونم فدایی غریب کربلا شدی

ممنونم که آخرش برا حسین فدا شدی


ای برای دستات

ای برای چشمات

ای برای اشکات

من بمیرم مادر

ای سر بر نیزه

کشته ی سرنیزه

ای برای زخمات

من بمیرم مادر


روز روشنم شب تاره

حال و روز مادرت زاره

هرکی با تو کربلا بوده

مثل من برات عزاداره


میدونم چی شد کنار علقمه پرت شکست

میدونم چی شد که روی نیزه ها سرت شکست


سرو رعنای من

ماه شبهای من

ای برای دردات

من بمیرم مادر

روی خاک افتادی

تشنه لب جون دادی

ای برای اشکات

من بمیرم مادر


ای برای دستات

ای برای اشکات

ای برای چشمات

من بمیرم مادر


از غم تو قد خمیدم من

از همه عالم بریدم من

دل خوشی اینه فقط مادر

پیش زهرا رو سفیدم من


زینب گفت برادرم رسید و لب نزد به آب

زینب گفت که تا ابد شرمنده شیم من و رباب


علقمه غوغا شد

مادرت زهرا شد

چشم تو دریا شد

من بمیرم مادر

پیش پای زهرا

اسممو آوردی

رو سفیدم کردی

من بمیرم مادر


ای برای دستات

ای برای چشمات

ای برای اشکات

من بمیرم مادر


حسین(ع)


ام البنین(س)

نظرات  (۵)

داداش ممنون
مولودی هم بذار
پایگاه اطلاع رسانی مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
تاثیر گذار باشید..

سلام
تربت بروز شد 
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۷ عرفان ابوالحسنی
لا اله الا لله
دیوانه وار قشنگ بود

ضمن تشکر از تلاش شما فایل مورد نظر دانلود نمی شود بلکه فقط پخش می گردد

پاسخ:
خواهش میکنم جناب
شما اگه دانلود منیجر داشته باشی خودش پیغام دانلود میده همراه با پخش و اگر برنامه های دیگری دارید بر روی لینک کپی کرده و گزینه کپی کردن لینک رو بزنید و در برنامه مدیریت دانلود خود پیست کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی