← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود مولودی زیبای حاج محمود کریمی - سیزدهم رجب 1392

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ

سرود حاج محمود کریمی با سبکی خیلی قشنگ در میلاد امام علی(ع) - چیذر 1392

برای دانلود کلیک کنید

کیفیت خوب

"متن این نوا در ادامه مطلب"

تو اعتکافم توی میخونه

می میریزه از لب پیمونه

سحر رسید و ساقی بیداره

حالم خرابه نمیرم خونه


تموم دنیا یه طرف،اسم تو مولا یه طرف

دل خراب من شده،کاشی ایوون نجف


شب میلاده،پیمبر شاده

دلم خونه زادم،علی آباده

-----------------------------------------------------------------

شده مدار عالم بالا

حلقه ی عین علی اعلاء

ماه و ستاره رو نگه داشته

وصله ی نعلین تو یامولا


سایه ی تو روی سرم،تشنه ی جام کوثرم

شیعه ی مرتضی علی،بنده ی نام حیدرم


دلم آواره،پی دلداره

داره توی بارون،شراب میباره


شب میلاده،پیمبر شاده

دلم خونه زادم،علی آباده

-----------------------------------------------------------------

از چه کسی آیه شده نازل

با چه کسی شد همه دین کامل

من هو لا وصی الا هو

من هو ابنه ابوفاضل


ای پدر شمس و قمر،خاک رهت در و گهر

یا علی یا هو العلی،لیس کمثله بشر


شب شب شور دلبره،تب تب عشق حیدره

آقام علی مرتضی،صاحب حوض کوثره


علی وجه الله،علی سیف الله

امام و مراد،اباعبدالله

-----------------------------------------------------------------

تو اعتکافم توی میخونه

می میریزه از لب پیمونه

سحر رسید و ساقی بیداره

حالم خرابه نمیرم خونه


تموم دنیا یه طرف،اسم تو مولا یه طرف

دل خراب من شده،کاشی ایوون نجف


شب میلاده،پیمبر شاده

دلم خونه زادم،علی آباده

نظرات  (۶)

سلام.

پیشاپیش میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت مولا امیرالمومنین

:شاه مردان-شیر یزدان-مرد عرفان-جان عالم-یار خاتم-عشق و جانم

حضرت علی علیه السلام

و روز پدر گرامی باد.



با شعری در مورد حضرت علی به روزیم.
منتظر شما و نظرات زیباتون.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

یا علی مدد
پاسخ:
سلام
همچنین بر شما مبارک باد
یا زهرا
قشنگ بود ممنون
آبرو بردن هنر نیست!

سلام
تربت بروز شد
منتظر حضور ارزشمندتون هستیم
عاقبتتون بخیر ان شاءالله
التماس دعا
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۰ خادم الحسین
سلام.
با سوالی در مورد زنگی به روز هستم.
منتظر نظرات و کمک هی شما برای پاسخ به این سوال نیاز دارم.
خیلی ممنون میشم اگه منت بذارید و جوابتون ر واسم بگید.

التماس دعای فراوان
یا علی مدد
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۰ خادم الحسین
سلام.
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک باد.
انشا الله همیشه در زندگی شاد باشید.
به امید ظهور آقا امام زمان و شادی دائمی در زمان ایشان...
................................................
با سوالی در مورد انسان به روزیم...
منتظر شما و نظرات زیباتون

التماس دعا
یا علی مدد
سلام علیکم :
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند:
» خدا در روز قیامت نسبت به حساب بندگانش به اندازه عقلی که در دنیا به آنها داده است باریک بینی می کند.
(اصول کافی ج 1 /ص 12)
با مطلبی در مورد ارتباط با خالق به روزم
منتظر شما عزیزان هستم
خیلی جالبه
حتما سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی