← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود شور شب سوم محرم الحرام 1393 - حاج محمود کریمی - چیذر

برای دانلود کلیک کنید

کیفیت خوب

"متن نوا در ادامه مطلب می باشد"

تو جان من هستی ، جانان من هستی

من بی سر و پا و سامان من هستی


یا خامس آل الله ، مولا اباعبدالله

ذکر ذرات عالم لبیک یا ثارالله


من بی تو بی تابم ، بی تابم من

دلتنگ و بی تاب مهتابم من

تویی که دریایی ، دریایی تو

من بی تو مردابم ، مردابم من


علمت علم عشق ، حرمت حرم الله

یا سیدنا المظلوم ، لبک یا ثارلله


هوا هوای تو ، زنده ام برای تو

عالم همه عبد دولت سرای تو


مهمان تو هستم و ، شهیدان روح الله

یا سیدالشهدا ، لبیک یا ثارلله


چه عالمی داره ، این شیدایی

من مست و مجنون و تو لیلایی

میون دربارت ناچیزم من

عالم همه عبد و تو آقایی


من بی تو هرگز هرگز ، من بی تو معاذالله

من بیعت کردم با تو ، لبیک یا حسین



نظرات  (۴)

عالیه اجرت با آقا

۱۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۱ مصطفی روحی
طیب الله آریال سجاد
پاسخ:
دفعه بعد شیفت رو ول کن بعدش قاف رو بزن آق مصطفی

ممنون از نظر زیبات ! خخ
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴ امیر مهدی مشایخی
من مدیر سایت هیئت ام البکا هستم اکه میشه بیاینو ب وبلاگ ماهم سربزنین
سلام
ممنون
اجراتون با بامام حسین
لذت برم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی