← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود یک زمینه و یک شور از حاج محمود کریمی - حضرت رقیه(س) - (درخواست شده توسط دوستان)

کیفیت معمولی

دانلود زمینه - کلیک کنید

دانلود شور - کلیک کنید

"متن هردو نوا به ترتیب زمینه و شور در ادامه مطلب می باشد"


زمینه


غریبونه دارم میرم از این ویرونه

دیگه سر اومده پیمونه


به راه تو میدوزم این چشم بیدارم رو

نمیبندم تا زنده ام چشمای خونبارم رو


پریشونم دوای درد بی درمونم

همیشه چشم به راهت میمونم

تاوقتی کنج این ویرونم


ببین زنجیر بعد از تو پای من بسته شده

ببین دیگه عمه جون از دستم خسته شده


توی سینه ام میلرزه این دل خونینم

شبا که خوابتو میبینم

گل بوسه از لبات میچینم


غریبونه دارم میرم از این ویرونه

دیگه سر اومده پیمونه


ببین عمه جلوه ی تفسیر رویای من

دیدی گفتم میگیره دستم رو بابای من


توی چشمام شبایی که بابامو میخوام

به یاد خنده های بابام

میباره دونه دونه اشکام


غریبونه دارم میرم از این ویرونه

دیگه سر اومده پیمونه


غریبونه میخوای سفر کنی دردونه

حال منو خدا میدونه


غریبونه دارم میرم از این ویرونه

دیگه سر اومده پیمونه

-----------------------------------------------------------


شور


به دلم برات شده بابام میاد امشب

مثل یک کبوترم پر میزنم امشب

گفته بابام که بهت سر میزنم امشب

دیگه از عمه جونم دل می کنم امشب

چه خوش پیش بابام جون کندنم امشب


وای دلم وای دلم

وای دلم وای دلم


دختر شامی شنو حرفای من امشب

تو بابات قشنگه یا بابای من امشب

به دلم برات شده بابام میاد امشب

مثل بارون بهار اشکام میاد امشب

دیگه جون خسته بر لبهام میاد امشب

دست روی دست نذارید بابام میاد امشب

لباس نو بیارید بابام میاد امشب

دلو دیوونه کنید بابام میاد امشب

موهامو شونه کنید بابام میاد امشب


صل الله علی الباکین علی الحسین(ع)

نظرات  (۳)

۱۲ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۱۴ خادم الحسین
سلام.
با شعری در مورد فاطمیه و عید به روزیم...
منتظر نظرات شما...
التماس دعا
یا زهرا
پاسخ:
سلام محتاجیم به دعا
 موفق باشید ، یا علی(ع)
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۴ نوکر ارباب..
سلام...بسیار زیبا..اجرتان امام حسین..موفق باشید..یاعلی
بسیار زیبا اجرتان با بی بی رقیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی