← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود شور زیبای حسن یعقوبیان در 1391/11 - هیئت الرضا(ع) - محفل بسیجیان و رهروان شهدا

برای دریافت کلیک کنید

حجم 3/8 مگابایت

"برای مشاهده متن به ادامه مطلب رجوع کنید"

من همیشه خاک پاتم / یه عمریه گداتم / به اذن فاطمه (س) گریه کن کرب و بلاتم

من غلام نوکراتم / مدیون بچه هاتم / تشنه ی دیدن و بوسیدن اون صحن و سراتم

تو دو عالم من از تو دم میزنم / کربلا خونه ی مادریم شهرم وطنم

با دعای مادرت سینه زنم/روز و شب این شده آقا سخنم

احب الله من احب حسینا (ع)


من یه دل مستم و مجنون / شدم بی سر و سامون / بعد لب زدن به تربت شما شدم مسلمون

من همه عمرم به تو مدیون / قدر قطه های بارون / کربلامو میگیرم از دستای شاه خراسون
ای بهار قلب بی تاب و تبم / گریه بر شما نیاز هرشبم
مادرم گفته غلام زینبم (س) / نمی افته این عبارت از لبم
احب الله من احب حسینا (ع)

من با این باطن زشتم / توی هیئت تو بهشتم / گریه خورده روضه هات با گوشت و پوستم و سرشتم

من از آرزوم گذشتم / با خون دل نوشتم / زیر بیرق عزاتون رو پر و بال فرشتم

بی تو جنتم برام جهنمه / بهترین ماه خدا محرمه

فدای ذکر یل ام البنین (ع) / که میگفت تو راه دشت علقمه

احب الله من احب حسینا(ع)


باز تماشایی ام عالم بالایی ام .. مادری ام مادری ام حضرت زهرایی ام (س)

مست و قلندر شدم تشنه ی کوثر شدم .. نعره ی شاهانه زنم غلام حیدر(ع) شدم

طعنه نزن زاهدا گوش این ماجرا .. کعبه کند سجده به سوی حرم کربلا

 ...

نظرات  (۳)

۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۲۷ عرفان ابوالحسنی
فوق العاده بود
پاسخ:
آره والا :)
بسیار زیبا و دلنشین مرسی
جاتون خالی ما هر چهارشنبه شبا می ریم هییتش ولی ی هفته نریم میمیریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی