← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود زمینه خیلی خیلی باحال از حاج محمود کریمی فاطمیه 1390 - سبکی نو و مشتی از حاج محمود بود

برای دانلود کلیک کنید

کیفیت خوب

"متن این نوا در ادامه مطلب موجود است"

جانم به لب رسیده ز آه تو یا علی

آخر شدم شهیده ی راه تو یا علی


زهرا فدایت این همه آه از جگر مکش

من سوختم ز آتش آه تو یا علی


جانم به لب رسیده ز آه تو یا علی

آخر شدم شهیده ی راه تو یا علی


درد دست و روزگار تورا گوشه گیر غم

برخیست ای جهان به پناه تو یا علی


جانم به لب رسیده ز آه تو یا علی

آخر شدم شهیده ی راه تو یا علی


می آرم از غدیر و فدک یاد هر زمان

افتد نگاه من به نگاه تو یا علی


جانم به لب رسیده ز آه تو یا علی

آخر شدم شهیده ی راه تو یا علی


در حق من گواهی تو ناقبول ماند

ای حق به پاکی تو گواه تو یا علی


جانم به لب رسیده ز آه تو یا علی

آخر شدم شهیده ی راه تو یا علی


می ریزم اشک و اشک تورا پاک می کنم

چینم ستاره از رخ ماه تو یا علی


جانم به لب رسیده ز آه تو یا علی

آخر شدم شهیده ی راه تو یا علی


ای دل بگیر دامن سلطان اولیا

یعنی حسین ابن علی جان اولیا

نظرات  (۲)

۱۱ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۴ بانوی بی حرم
سلام
خسته نباشید....
میشه مداحی این کلیپو بزارین توسایتتون

دانلود: کلیپ ویژه برای افراد خاص

ممنون
درپناه حق
پاسخ:
سلام سلامت باشید
برادر عزیز تو این کلیپ چندتا مداحی از حاج محمود کریمی رو میکس کردن که در عزای حضرت رقیه(س) خوندن.من دوتاشو براتون گذاشتم.یکی از آنها روضه است که در آخر این کلیپ اومده،روضه رو حاج محمود در مسجد ارک سال 1388 شب سوم خونده که خیلی هم سوزناک هست.انشاءالله فردا اون رو هم براتون آپلود میکنم.
خواهش میکنم
یا علی(ع)
دمت گرم دایی
پاسخ:
نوکرتم عموجون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی