← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود زمینه خیلی قشنگ و سوزناک از حاج محمود در شب اول مراسم هیئت الرضا(ع) - فاطمیه 1392

برای دریافت کلیک کنید

کیفیت عالی

"متن و شعر این مداحی در ادامه مطلب"

گفتن ندارد ، گفتن ندارد ، گفتن ندارد

کوچه شلوغ و جای یک سوزن ندارد


نامرد مردم ، حق علی و فاطمه خوردن ندارد

مادر به خود گفت : شاید کسی کاری به کار زن ندارد


من از نبی ام ، حتما کسی کاری به کار من ندارد

نامرد مردم ، حق علی و فاطمه خوردن ندارد


گفتن ندارد ، کوچه شلوغ و جای یک سوزن ندارد

مادر به خود گفت : شاید کسی کاری به کار زن ندارد


من از نبی ام ، حتما کسی کاری به کار من ندارد

افتادن زن ، در پیش چشم دیگران دیدن ندارد


برخیز مادر ، برخیز مادر

نامرد مردم ، حق علی و فاطمه خوردن ندارد


افتادن زن ، در پیش چشم دیگران دیدن ندارد

برخیز مادر ، برخیز مادر ، زینب پناهی غیر این دامن ندارد


وقتی حسینم در لحظه ی گودال پیراهن ندارد

وقتی حسینم در لحظه ی گودال پیراهن ندارد


یا حسین(ع)


مجنون شده ی طره ی جانانه ام امشب

زنجیر بیارید که دیوانه ام امشب


بگدار دلم سر به بیابان بگذارد

دیوانگی من به کسی ربط ندارد

نظرات  (۱)

محشره..................
محشره مثل همه مداحی های آقای کریمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی