← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود شور شب شهادت امام حسن عسگری(ع) - هیئت الرضا(ع) - حاج رضا و حاج روح الله صفا دادن به حاضرین

برای دریافت کلیک کنید

کیفیت خیلی عالی

"برای دیدن متن این مداحی به ادامه مطلب برید"

عمریه که مجنونم تو لیلایی

کارمه غلامی و تو آقایی

ارباب همه دنیایی


انگاری همین دیروز بود تاسوعا

انگاری همین دیروز بود عاشورا


عمریه هیئتی شدم  مدیون لطف زینبم

از تو و خواهرت حسین حلالیت می طلبم


حسین وا ا ا ا ی


منم و حال و هوای کربلا

منم و خاطره ها و روضه ها

عزاداری هامونم چی بود گذشت

شبامون باسینه ی کبود گذشت

می بوسم سیاهی های هیئتو

زیر لب میگم همش چه زود گذشت


نوکری نکردم ارباب می دونم

اما تا نفس دارم تا می تونم

ذکرتو حسین می خونم


نشد برات بمیرم و همین در تاب و تبم

از تو و مادرت حسین حلالیت می طلبم

-------------------------------------------------------------

منیکه بزرگ شدم تو روضه هات نگی منو نمیخوای

منیکه جوونیمو دادم برات نگی منو نمیخوای

زنده ام فقط به عشق کربلات نگی منو نمیخوای

-------------------------------------------------------------

دلبسته ی پرچم حسینم

مدیون محرم حسینم

از وقتیکه هیئتی شدم من

آدم شدم آدم حسینم


اگه تورو نداشتم - حرمت پا نمیذاشتم

بیچاره بودم  -  آواره بودم


دلبسته ی پرچم حسینم

مدیون محرم حسینم

از وقتیکه هیئتی شدم من

آدم شدم آدم حسینم


غصه ی منو میخوری

منو دست هرکسی نسپری

تو که میوه ی دل حضرت زهرایی


هرجوری شده اومدم

واسه کربلا بهت رو زدم

رومو رد نکن تو که این همه آقایی


اربابم اربابم - اربابم اربابم 

اربابم ابی عبد الله


منم یه نوحه خونت - جوونیم فدا جوونت

دل کربلاته  -  پایین پاته


ارباب میدونی چقدر میخوامت

این نوکرو کشته اون مرامت

تازه برام اول جوونیست

روزی که بشم یه پیر غلامت

-------------------------------------------------------------

حسین منی و انا من حسین،حسین منی

زاده ی آدم یکی از فداییات ظعفر جنی،حسین منی


سلطان قلبم گیر و دار عشق تو میکنه جلدم

تویی مرادم در آستان تو همیشه کلبم،سلطان قلبم


دلم گرفته مثل بچه مرده ها دلم گرفته

کدوم گناهم منو از تو و تورو ازم گرفته،دلم گرفته


دورت بگردم دور اون ضریحی که هواشو کردم

خودت میدونی که فقط خود تویی دوای دردم،دورت بگردم


آرزو دارم حتی شد جنازمو حرم بیارن

آروم میگیرم سرمو پایین پات اگر بذارن،حسین منی


دلم گرفته دل من از عالم و آدم گرفته

بده پناهم نوکرت بهونه ی حرم گرفته،دلم گرفته


گریم گرفته مثل بچه مرده ها دلم گرفته

سلطان قلبم گیر و دار عشق تو میکنه جلدم


یا علی (ع)

نظرات  (۲)

عالیه عجرتون با آقا امام حسین
هرچی پیام میفرستم ارسال نمیشه 
به نظره شما باید چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاعلی
پاسخ:
چیو چکار کنید ؟
پیامتون اینجا که اومده برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی