← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود واحد قشنگ محمدحسین حدادیان با لهجه لری شب نهم مراسم صفر در منزل خودشان

برای دانلود کلیک کنید

کیفیت فوق العاده

"برای مشاهده متن به ادامه مطلب برید"

شعر لری رو گوش کنید و لذت ببرید بعد از شعر لری محمدحسین و حاج سعید رو شعراشونو نوشتم.
-----------------------------------------------
کعبه یک زمزم اگر در همه عالم دارد
چشم عشاق تو نازم که دو زمزم دارد

هرکجا ملک خدا هست حسینیه ی توست
هرکه را می نگرم شور محرم دارد

نه محرم نه صفر بلکه همه دوره ی سال
کعبه با یاد غمت جامه ی ماتم دارد

روضه خوان تو خدا گریه کن تو آدم
اشک ارثیست که ذریه ی آدم دارد

نازم آن کشته که تا صبح قیامت زندست
سلطنت همچو خدا در دل عالم دارد

اشک در ماتم تو بس که عزیز است حسین(ع)
جای در چشم رسولان مکرم دارد
-----------------------------------------------
آتش عشق تو در سینه ی سوزان من است
عکس لبخند تو در دیده ی گریان من است

چه نثار تو کنم تا که قبولت افتد
بهترین هدیه ی ناقابل من جان من است

به گدایی سر کوی تو عادت کردم
این گدایی شرف و عزت و عنوان من است

هرکه گردید سگ کوی تو من خاک رهش
هرکه شد سائل درگاه تو سلطان من است

اگر از خویش برانی به کجا رو کنم
جز سر کوی تو عالم همه زندان من است

حرم پاک تو بیت الحرم کعبه ی عشق
کربلای تو بهشت رضوان من است
-----------------------------------------------
الا مادر به قربون جمالت
رخ چون بدر و ابروی هلالت

حاج سعید حدادیان :

شنیدم کام عطشان جان سپردی
گل ام البنین(س) شیرم حلالت
-----------------------------------------------
دید کاندر حرم خسرو خوبان
همه شان  سینه زنان
نوحه کنان،موی پریشان،دل بریان
سوی عباس شتابان
که عمو جان چه شود
قطره آبی برسانی به لب سوختگان
-----------------------------------------------
یکه و تنها عباس(ع)
در صف اعداء عباس (ع)
روز عاشورا (ع)
ساقی و سقا(ع)
-----------------------------------------------
شیر سرخ عربستان
و وزیر شه خوبان
پسر مظهر یزدان
که بدی صاحب حلم و
 علم و بیرق و سجاده و سیف و
حشم اندر رقمش با لقب ماه بنی هاشم و عباس
 علمدار و سپهدار و جهانگیر و جهان بخش
قد علم کرده پس مردی و مردانگی اش
که عموی تو نمرده
دهمت آب اگر آب بود قیمت جان
شه با وفا اباالفضل(ع)

نظرات  (۱)

مرسی
پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی