← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود زمینه ای حماسی و زیبا از حاج محمود کریمی - شب پنجم محرم 1392 - چیذر

برای دریافت کلیک کنید

کیفیت عالی

"جهت مشاهده متن این نوا به ادامه مطلب برید"

مدح و نوحه ی حماسی:

با سر میاورم این دست را که در بر دلبر میاورم

دستم به جای خود تو سر تکان بده بخدا سر میاورم

هرچند از عطش یک لب به خشکی لب اصغر میاورم

لب تر کنی اگر با چشم خویش چشمه ی کوثر میاورم

اصلا تو جان بخواه اصلا بگو سپاه بیاور میاورم

رخصت اگر دهی از بین کودکان دو سه لشگر میاورم

بابای من شدی من هم شجاعت علی اکبر میاورم

پس با خودم دوا از اشک های حضرت مادر میاورم

---------------------------------------------------------------

دیگه واسه چی بمونم حالا که تو بی سپاهی

تو رگام میجوشه خونم حالا که تو قتلگاهی


من عازم میدونم نمیتونم که بمونم

خودمو تو گودال به عموجونم میرسونم


ضربان قلب من یا حسن(ع) یا حسین(ع)

آسمونا هم میگن یا حسن(ع) یا حسین(ع)


عمو حسین عمو حسین ببین بریده نفسم

عمو حسین عمو حسین زنده بمون تا برسم

---------------------------------------------------------------
یه تنه زدی به میدون پسرتو جا گذاشتی
توی خیمه ها عموجون سپرتو جا گذاشتی

تو همه ی دنیامی همه ی آرزوهامی
تو دوای دردامی نفسامی تو بابامی

یتیم برادرت اومده یا حسین
فدایی آخرت اومده یا حسین

عمو حسین عمو حسین رها شدم از نفسم
عمو حسین عمو حسین زنده بمون تا برسم

ضربان قلب من یا حسن(ع) یا حسین(ع)

آسمونا هم میگن یا حسن(ع) یا حسین(ع)

---------------------------------------------------------------

دیگه واسه چی بمونم حالا که تو بی سپاهی

تو رگام میجوشه خونم حالا که تو قتلگاهی


من عازم میدونم نمیتونم که بمونم

خودمو تو گودال به عموجونم میرسونم


ضربان قلب من یا حسن(ع) یا حسین(ع)

آسمونا هم میگن یا حسن(ع) یا حسین(ع)


عمو حسین عمو حسین ببین بریده نفسم

عمو حسین عمو حسین زنده بمون تا برسم

---------------------------------------------------------------

چه کنم برای زخمات حالا که سپر ندارم

بمیرم برای لبهات کجا برم آب بیارم


محاسنت گل گونه پر خاک پر خونه

تن تورو سرنیزه رو به قبله میکشونه


اومده به قتلگات فاطمه(ع) یا حسین

ناله میزنه برات فاطمه یا حسین


عمو حسین عمو حسین با فاطمه هم نفسم

عمو حسین عمو حسین زنده بمون تا برسم


ضربان قلب من یا حسن(ع) یا حسین(ع)

آسمونا هم میگن یا حسن(ع) یا حسین(ع)

نظرات  (۳)

سلام ممنون بابت بروز رسانی و این مداحی قشنگ
پاسخ:
خواهش میکنم
لطقا اونی که شبکه سه نشون داد سال نود و دو که میگفت ضربان قلب من سرمایه عمر زمین است و رو بزارین
با سلام و اهدای احترام
این ترک مداحی استودیویی با نام "ضربان قلب من "
اگر مایل بودید در سایت قرار دهید!!!
باصدای محمد سجاد رفیعی
آدرس فایل با کیفیت بالا:
http://s3.picofile.com/d/c93fe56a-7460-44df-a18e-0b34fe209572/ZARABANE_QALBE_MN.mp3

آدرس تصویر با کیفیت بالا:
http://s3.picofile.com/file/8216030276/oncover.jpg

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی