← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود شور محشر از جواد مقدم در شب اول محرم 1392 - هیئت خادم الرضا(ع) قم

برای دانلود کلیک کنید

کیفیت خوب - حجم 3/2 مگابایت

"جهت مشاهده متن به ادامه مطلب برید"

به توکل خالق غمت

به توسل اسم اعظمت

و به حزن این ماه ماتمت

من و زخم دل تو و مرهمت

من گدای تو،تو و مرحمت

و به سرخی رنگ پرچمت

به سیاهی بیرق غمت


رو سیاهم مرا پاکم کن

یک شبی کربلا خاکم کن


شعر عشق من تا سروده شد

در خانه ی تو گشوده شد

با غم تو هم هم زدوده شد

با نگاه تو دل ربوده شد

بی تو این نفس آلوده شد

با تو این خیال آسوده شد


کربلا کعبه ی ثارالله(ع)

نوکرا اجرکم عندالله


روضه جای شکر روضه جای خیر

روضه های تو شد سرای خیر

تو برای ما کن دعای خیر

تا خدا دهد این جزای خیر

سوره ی شما آیه آیه خیر

پرچم شما بی سایه خیر


مهر تو تا ابد تابنده

پادشه تا تویی ما بنده


به توکل خالق غمت

به توسل اسم اعظمت

و به حزن این ماه ماتمت

من و زخم دل تو و مرهمت

من گدای تو،تو و مرحمت

و به سرخی رنگ پرچمت

به سیاهی بیرق غمت


رو سیاهم مرا پاکم کن

یک شبی کربلا خاکم کن


با حسین(ع) یا حسین(ع) ثارالله(ع)

نظرات  (۲)

۱۰ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۴ عرفان ابوالحسنی
سلام با این که از دستت دلخورم در خواستی جواد مقدمم برامون پیدا می کنی؟؟؟
پاسخ:
سلام
مارو ببخش
هرچی بخوای اگه در دسترسم باشه براتون پیدا میکنم
۱۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۸ عرفان ابوالحسنی
حاج حسین یعقوبیان ذک به ابل غریب در فکر می کنم هیئت الرضا
پاسخ:
حتما پس فردا آپلود میشه رو سایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی