← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

واحد شب پنجم محرم 1392-حاج محمود کریمی

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ق.ظ

واحد و تک زیبای حاج محمود کریمی شب پنجم محرم 1392 - عبدالله ابن حسن(ع)

برای دانلود کلیک کنید

حجم9/62 مگابایت-کیفیت عالی

"برای مشاهده متن به ادامه مطلب بروید"

از خیمه بیرون عبدالله(ع) آمد

یاور برای ثارالله(ع) آمد


آه هوایی دلش دم آخر گل پرپر

عمو رو میبینه توی لشکر با چشم تر

به لشکر میزنه میشه محشر مثل حیدر(ع)


تو دلش بهونه داره

پیش عمه بی قراره


میبینه زخمی ابروی عشقه

تو دست قاتل گیسوی عشقه


آه پرستوی حرم داره میره چه دلگیره

تموم لحظه هاش نفس گیره داره میره

از این که بمونه دلش سیره دیگه دیره


بغضی که بین گلوشه

زخم دیدن عموشه

تو دلش بهونه داره

مثل عمه بی قراره


بغضی شکسته بین گلوشه

دست بریده سهم عموشه


آه تموم بدنش چه بی جونه پریشونه

بمیرم دهنش پر از خونه غریبونه

نداره رمق و پریشونه دلش خونه


یاکریم مجتبایی(ع)

شد شهید کربلایی

-----------------------------------------------------------

شبها به یاد تو که من بی تابم

تو تب رویاتم ولی بی خوابم

اسم توئه هرشب شراب نابم

من به همه گفتم تویی اربابم


عاشق تو منم

تا رگ گردنم

با دم یا حسین(ع)

سر به جنون میزنم


روزا بدون تو همه تاریکه

میتپه تو سینه دلم وقتیکه

ذکر مناجاتم میشه اسم تو

راه خدا با تو چقدر نزدیکه


شبها به یاد تو که من بی تابم

تو تب رویاتم ولی بی خوابم

اسم توئه هرشب شراب نابم

من به همه گفتم تویی اربابم


این دم ما همه

شور محرمه

هلاک تو منم

ای پسر فاطمه(س)


عاشق تو منم

تا رگ گردنم

با دم یا حسین(ع)

سر به جنون میزنم


شه بی کفن حسین(ع)


روزیمو از شاه کرم میگیرم

من به هوای این حرم میمیرم

بی تو پریشونم خدا میدونه

مجنونم و عشقت زده زنجیرم


زمزمه هام تویی

حال و هوام تویی

من پر دردم و

درد و دوام تویی


عاشق تو منم

تا رگ گردنم

با دم یا حسین(ع)

سر به جنون میزنم


کل کلام الله تمام قرآن

مدح تو ثارالله(ع) کلام قرآن

یا بن ولی الله(ع) اغثنی مولا

یا ابی عبدالله(ع) دخیل آقاجان


دل شده مبتلا

به عشق تو آقا

شدم کبوتر

ایوون کربلا


شبها به یاد تو که من بی تابم

تو تب رویاتم ولی بی خوابم

اسم توئه هرشب شراب نابم

من به همه گفتم تویی اربابم


عاشق تو منم

تا رگ گردنم

با دم یا حسین(ع)

سر به جنون میزنم


التماس دعا

نظرات  (۱)

ممنون که به روز میکنی سجاد جان
این عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی