← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

دانلود روضه و زمینه شب اول محرم 1388 به صورت کامل

اینو خیلی دوسش دارم - از این نوا غربت میباره - حتما گوش کنید

جهت دانلود کلیک کنید
حجم: 18.1 مگابایت

"برای دیدن متن این روضه و زمینه به ادامه مطلب بروید"

بسم رب الوفا * از مسلم(ع) نامه ای * به زاده ی مرتضی(ع)

کوچه شب خستگی مرد تنها غریب * کار مسلم(ع) شده اشک و امن یجیب

نای غریبش صدای نداره * نیا به کوفع وفا نداره * کسی تو کوفه حیا نداره

ارباب خوبم برگرد که کوفه شده نامرد * دلی داغ حسینه توی بین الحرمینه

نیا که اینجا غم غربت از در و دیوار میباره * یکی داره تیر سه شعبه برای اصغر(ع) میاره

تا تو از راه بیای یک دلم خیمه گاه * یک دلم علقمه یک دلم قتلگاه

عاشق امشب بهونه داره * سینه از عشقت نشونه داره * حرم یه عالم دیوونه داره

بگید به ارباب دو عالم * که عبد درگاه اومده * لباس مشکیمو بیارید * محرم از راه اومده

ای دل اگه تنهایی * چرا امشب بی صدایی


بسم رب الوفا * از مسلم(ع) نامه ای * به زاده ی مرتضی (ع)

آقا سلام علیک * اما بعد از سلام * جانم فدای شما

ای نامه که میروی به سوی حسین(ع) * از جانب من ببوس روی حسین(ع)


دوباره بیرق عزا * در انتظار خانه هاست * در انتظار خانه ها * دوباره بیرق عزاست

دوباره عطر و بوی بی قراری است * که در نسیم کوچه هاست

و در میان خانه ها و کوچه های مه گرفته خانه ایست * که شعبه ای ز عرش کبریاست

و سالها و سالهاست در این سوال بی جواب مانده ایم * خانه ی دوست کجاست!؟

رواق منظر نگاهم آشیانه ی شماست * کرم نما و فرود آ که خانه خانه ی شماست

بیا به هیئت خصوصی دلم * که روضه خوان آن خداست

دوباره بیرق و علم * کتیبه های محتشم

دوباره شور و عشق و اشک * دوباره ماجرای مشک

دوباره پرسشی که سالهاست با دل آشناست * خانه ی دوست کجاست ؟!


بسم رب الوفا * از مسلم(ع) نامه ای * به زاده ی مرتضی (ع)

آقا سلام علیک * اما بعد از سلام * جانم فدای شما

ای نامه که میروی به سوی حسین(ع) * از جانب من ببوس روی حسین(ع)


کاشکی میشد که نامت پیک رهایی باشه * وقتی رسید به دستت هنوز یه راهی باشه

کاشکی میشد ببینی الان کجای کارم * شبیه یک غریبه تو کوچه ها آوارم

اینجا دلی نمونده * همه شبیه سنگن * به جز من و پسرهام * همه تو فکر جنگن

یه حرفایی شنیدم * که تو خبر نداری * کاشکی میشد حسین(ع)جان * دختراتو نیاری


دلبر آشنا * اینجا مسلم(ع) شده * آواره ی کوچه ها

غریب و تنها شدم * فردا هم میشود * جانم فدای شما


ای نامه که میروی به سوی حسین(ع) * از جانب من ببوس روی حسین(ع)


بسم رب الوفا * از مسلم(ع) نامه ای * به زاده ی مرتضی (ع)

آقا سلام علیک * اما بعد از سلام * جانم فدای شما

ای نامه که میروی به سوی حسین(ع) * از جانب من ببوس روی حسین(ع)


از قول من به عباس(ع) * بگو که ای علمدار

تا میتونی سر راه * مشک اضافی بردار

اونم باید بدونه دشمنا بی شمارن * ختی برای گلوی شیش ماهه نقشه دارن


ای عزیز خدا * دستم بر دامنت * به سمت کوفه نیا

من از تو دورم ولی * همراه نامه ام * جانم فدای شما


ای نامه که میروی به سوی حسین(ع) * از جانب من ببوس روی حسین(ع)


بسم رب الوفا * از مسلم(ع) نامه ای * به زاده ی مرتضی (ع)

آقا سلام علیک * اما بعد از سلام * جانم فدای شما

ای نامه که میروی به سوی حسین(ع) * از جانب من ببوس روی حسین(ع)


محرم میشوم ------- جهت ----------- حج عشق ------------ قربة الی الله ----------- لبیک

نظرات  (۲)

سلام من سال قیل یه نوحه را که از تلوزیون پخش می شد از محمود کریمی گوش دادم قسمتی از متنش این بو : (منو آه و منو آه و منو آه ) اگه گیر آوردی بزارش ممنون
دمت گرم من خدا خیرت بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی