← پایگاه اینترنتی هروله →

تارنمای نواهای برگزیده و محبوب از مداحان اهل بیت (ع) همراه با متن
*****************
در صورت آپلود نشدن فایلها توسط مدیر تارنما از منابع نام برده استفاده شده
*****************
اگر نوایی از مداحان معروف را پیدا نکردید در نظرات اعلام بفرمایید تا در صورت موجود بودن در سایت قرار گیرد
*****************
از نظرات سازنده ممنون میشم
*****************
یا عبدالله ابن الحسن (ع)

حاج محمود کریمی شب 4 فاطمیه 1392-چیذر

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۱ ق.ظ

دانلود شور زیبای حاج محمود کریمی شب 4 فاطمیه 1392-چیذر

برای دانلود کلیک کنید
 حجم: 6.52 مگابایت کیفیت خوب

"برای مشاهده و کپی متن به ادامه مطلب بروید"


بیش از این سوختن نمی خواهم - گریه بر خویشتن نمیخواهم

مد زحمت به بازویت مادر - بخدا پیرهن نمیخواهم

درد داری تو استراحت کن - نیمه شب آب من نمیخواهم

ای که غم دیده از وطن هستی - بعد از این من وطن نمیخواهم

فکر عریانی مرا کم کن - غرق در خون کفن نمیخواهم

وقت قتلم نیا سوی گودال - وقت کشته شدن نمیخواهم

تو ببینی که شمر می آید - از تو بر سر زدن نمیخواهم

روی تو سایه ای کبودین داشت - سر سالم به تن نمیخواهم

شاد کن جان من که غمگین است - رحم کن بر دلم که مسکین است

روز اول که دیدمت گفتم - آن که روزم سیه کند این است

نکشد کس کمان عشق با زور - عشق شاه همه سلاطین است

گه گهی یاد کن به دشنامم - سخن تلخ از تو شیرین است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی